Рівень Pre-Intermediate
Рівень Pre-intermediate – це вже щось серйозне чи тільки початок англійської мови? І те й інше. Цей рівень не просто так називається передсереднім або передпороговим.
Вже вивчаються складніші теми, але й роботу з граматикою рівня А1 не скасовували. Чому? Відповідь на поверхні. Завдання рівня А2 - підчистити "пір'ячко" і дорозібратися з попередніми темами перед тим, як рухатися до складнішої граматики. Подивимося, як влаштований рівень А2, на що звертає увагу і кому рекомендований до вивчення.
Рівні володіння англійською
Говорячи про рівні англійської, рівень Pre-Intermediate відповідає рівню A2 класифікації CEFR, що означає володіння англійською мовою на елементарному рівні.
A – елементарне володіння | ||
A1 | Рівень новачка | Beginner |
Elementary | ||
A2 | Передпороговий рівень | Pre-Intermediate |
B – самостійне володіння | ||
B1 | Пороговий рівень | Intermediate |
B2 | Пороговий просунутий рівень | Upper-Intermediate |
C – вільне володіння | ||
C1 | Професійний рівень | Advanced |
C2 | Рівень носія | Proficiency |
Рівень Pre-Intermediate - це
Рівень Pre-Intermediate – це рівень, що визначає елементарне володіння англійською мовою. Однак на відміну від Beginner, де учень володіє парою стандартних фраз, і Elementary, де лексика більшою мірою стосується сім'ї, дому та самої людини, Pre-Intermediate виводить людину у зовнішній світ. На цьому етапі людина вже може впевнено вирушити у подорож самостійно, поспілкуватися зі співробітниками готелю чи ресторану, звернутися за допомогою до перехожого чи записатися до лікаря. Все це – як і раніше мінімальний рівень, базовий, без хитромудрих. При цьому людина вже відчуває якусь свободу, адже різноманіття лексики і граматична база, що розрослася, дають шанс створювати власну мову, а не тільки відповідати шаблонами.
Кому рівень Pre-Intermediate рекомендований для вивчення?
Почати вивчати англійську з рівня Pre-intermediate необхідно якщо Ви:
вільно будуєте твердження, заперечення та питання у трьох часах групи Simple;
здатні ініціювати розмову, не чекаючи коли вас спитають про щось;
правильно користуєтеся займенниками;
легко застосовуєте іменники в однині й множині, так само як і незлічувані іменники;
розбавляєте речення прикметниками;
застосовуєте у мові Continuous Tences і розумієте його відмінність від Simple Tences;
використовуєте модальне дієслово can, а також зворот would like;
легко розповідаєте про себе, свою родину, улюблений вид спорту та хобі, спокійно переходячи з теми на тему.
Ось що потрібно знати для навчання на рівні пре інтермедіат. Іншими словами: впевнено розмовляєте на повсякденні теми, ініціюєте спілкування і виступаєте рівноцінним учасником розмови. Перевірка рівня при відвідуванні пробного заняття в школі англійської служить показовим маркером знань як письмової, так і розмовної англійської.
Навички, що набуваються на рівні англійської Pre-Intermediate
У світі англійської мови рівень А2 ще вважається простим і несамостійним, адже студент не вистачає знань, щоб підтримувати діалог на всілякі теми, а також контролювати його повною мірою. Однак на рівні Pre-intermediate з'являються перші зачатки цих навичок.
Граматика (Grammar) | Застосовуються базові моделі речень із групами з кількох слів і формулами передачі інформації у простих повсякденних ситуаціях. Все ще присутні паузи, фальстарти та переформулювання. |
Словниковий запас (Vocabulary) | Словниковий запас на цьому етапі варіюється в межах 1200 – 2000 слів. Іноді вказують значення 2500 слів. Залежить від того, вказано лише активний словниковий запас чи сукупність активного та пасивного. |
Говоріння (Speaking) | Використовуються фрази та пропозиції, щоб базовими словами описати власну сім'ю та інших людей, умови життя, освіту та нинішню чи останню роботу. Ведення короткого діалогу на знайомі теми можливе паралельно з виконанням рутинних, добре знайомих справ, проте навички ще не вистачає, щоб на 100% підтримувати діалог самостійно. Отриманих знань ще не вистачає, щоб повноцінно контролювати діалог і вести його в бажаному для себе ключі. |
Читання (Reading) | Читання простих текстів на знайомі теми та адаптованої літератури. |
Аудіювання (Listening) | Сприйняття на слух найпоширеніших слів і фраз, що належать до особистого життя, а також повсякденних тем новин. Уловлювання суті коротких та простих повідомлень та оголошень, а також адаптованих аудіозаписів. |
Письмо (Writing) | Набутого досвіду достатньо, щоб вести листування з друзями на знайомі теми. |
Програма рівня англійської Pre-Intermediate
Рівень англійського А2 вже спрямований, як би, на "зовні": фокус увагу зміщується з побуту та будинку на соціальну активність - похід до лікаря та вилазка до ресторану; подорожі закордон та відпочинок на морському узбережжі. Паралельно з лексикою, розширюється граматична складова: нові обороти та конструкції для опису місцевості, людей та предметів, додаткові способи говорити про майбутнє. Також додаються модальні дієслова, Passive Voice, Present Perfect і Conditionals (0, 1), при цьому не упускається робота з часом групи Simple. Не дарма цей рівень ще називають передосереднім. Його завдання - переконатися, що з базою знань все нормально і немає жодних прогалин, перш ніж переходити до складних тем. Зразок детальної програми наведено в таблиці нижче.
Лексика | |
People around Relatives Occupations | Опис оточення, враховуючи ситуацію, ступінь спорідненості з ними та рід діяльності. |
Traveling At the airport At the hotel By the sea Restaurant | Подорожі та все, що з ними пов'язано: транспорт, заселення та виселення з готелю, відпочинок на морському узбережжі, походи до ресторанів. |
Health Sports and activities | Поточний стан здоров'я, куди й до кого звертатися у разі невідкладних ситуацій та турбота про здоров'я, включаючи спорт. |
Clothes Money Shopping | На що витрачаються гроші в магазинах, як сплатити карткою або готівкою, про примірочні, розміри одягу і як саме він на вас сидить. |
In the city Places | Орієнтація в місті: як пішки або на транспорті дістатися того чи іншого місця. |
Characteristics Appearance | Зовнішність та риси характеру. |
Adverbs Adverbs of frequency | Як саме виконується дія та як часто. |
Ordinals Dates | Порядкові числівники та їх роль у зазначенні дати. |
Граматика | |
Present Simple (for present and future) Past Simple Future Simple | Прості часи для опису рутини, у тому числі застосування цього простого часу для опису майбутнього. |
Present Continuous (for present and future) Past Continuous Future Continuous | Тривалі часи для опису подій у минулому, майбутньому чи теперішньому часі, зокрема з використанням Present Continuous для опису 100% майбутнього. |
Be going to Other ways to express future | Про попередньо сплановані справи та інші способи описати майбутнє, крім як через Future Tences. |
Modal verbs: must, should, have to | Роль та емоційне наповнення модальних дієслів. Їх схожість, відмінності та взаємозв'язок. |
Possessive case | Більш розгорнутий спосіб сказати “her, his, their”. |
Comparative і superlative adjectives | Порівняння прикметників. |
Would like | Ввічлива форма висловити свої побажання. |
There is, there are | Опис розташування речей у просторі. |
Anybody, somebody, nobody | Говоримо про людей без конкретної вказівки особи. |
So, that's why | Причинно-наслідкові зв'язки подій. |
No more, no longer | Дія чи стан більше не відбувається. |
want sb to do sth | Висловлювати бажання, щоб хтось зробив щось |
Passive Voice | Вказує як виконана дія вплинула на предмет, людину без вказівки дійової особи. |
Present Perfect | Результат дій зараз. |
Conditional 0 Conditional 1 | Умови, що стосуються реального теперышнього чи майбутнього. |
Як удосконалюватимуться знання на курсі Pre-Intermediate
Навичка розмовної англійської набуватиметься через розмову з людьми: з викладачем, з одногрупниками, з носієм мови. Тільки так можна подолати мовний бар'єр і досягти бажаної мети вільно говорити англійською мовою.
Разом з говорінням розвивається навичка сприйняття мови на слух, оскільки без цього не збудувати жодної розмови. Таким чином, розмовляючи з напарником, учень одночасно проходить практику аудіюванням, мета якого почути та зрозуміти мову співрозмовника, а також практику говоріння, де мета – сформулювати речення досить правильно для того, щоб донести свою думку до співрозмовника.
Письмові вправи допоможуть закріпити вивчену теорію та побачити її застосування практично. Практикуючи письмові навички, учень бачить та аналізує помилки. В результаті більш впевнено використовує граматику і лексику, що вивчається.
Читання адаптованої літератури та навколишніх англомовних ресурсів сприяє тому, що учень наочно бачить застосування досліджуваних правил у реальному житті та досягає нового рівня розуміння матеріалу.
Оцініть статтю
0
Залишіть коментар