Рівень Upper-Intermediate
Розглянемо, що вивчається на рівні Upper-Intermediate, як це впливає на англійську мову та які перспективи відкриваються перед учнем після закінчення рівня.
Upper-Intermediate – це вже вершина чи лише середина на шляху до бажаної мети? І те і інше. Upper-Intermediate є високим рівнем, але ще не достатнім, щоб тягатись із носіями.
Рівні володіння англійською
Говорячи про рівні англійської, рівень Upper-Intermediate відповідає рівню В2 класифікації CEFR, що означає володіння англійською мовою на самостійному рівні та описується як рівень "вищий за середній". До речі, ви знали, що Upper-Intermediate читається як “аппер інтермідіет”, але не “аппер інтермедіат”.
A – елементарне володіння | ||
A1 | Рівень новачка | Beginner |
Elementary | ||
A2 | Передпороговий рівень | Pre-Intermediate |
B – самостійне володіння | ||
B1 | Пороговий рівень | Intermediate |
B2 | Пороговий просунутий рівень | Upper-Intermediate |
C – вільне володіння | ||
C1 | Професійний рівень | Advanced |
C2 | Рівень носія | Proficiency |
Рівень англійської Upper-Intermediate - це
Рівень англійської Upper-Intermediate – це рівень знань, що характеризує студента, як самостійного співрозмовника, здатного підтримати розмову та бути її активною складовою, покладаючись виключно на власні сили.
При тому, що Рівень англійської B2 вважається показовим рівнем, фактично – це все ще середина, де Upper-Intermediate виступає певним “місцем для привалу” після тривалої дороги і перед ривком, що очікується на рівнях C1-C2.
На щастя, без цього рівня не обійтися. Завдання тут – "почистити пір’ячко": перебрати вивчену раніше інформацію, систематизувати те, що лежало без діла по закутках пам'яті, допрояснити матеріал, заповнити пробіли та посилити слабкі місця, як лексичні, так і граматичні. Тому частоко англійська B2 рівня присвячена практиці вже вивченого. Також вивчаються нові випадки вживання матеріалів із попередніх рівнів.
З рівня Upper-Intermediate студент переходить в іншу "вагову категорію": людина з таким рівнем затребувана як професіонал, вважаючись постійним користувачем мови, без перерв у практиці.
Кому підходить рівень Upper-Intermediate?
Спираючись на сказане вище, вивчати англійську з Upper-Intermediate рівня можуть ті, хто:
вільно володіє часами Simple, Continuous, Perfect;
використовує Passive Voice та знайомий з Reported Speech;
застосовує модальні дієслова can, should, must, have to у кількох значеннях;
володіє трьома типами умовних речень;
розбавляє мову прикметниками та прислівниками;
володіє кількома способами опису майбутнього та минулого часів;
ініціює розмову і підтримує її, спираючись виключно на власні знання;
володіє словниковим запасом, що зачіпає широке коло об'єктів, не обмежуючись особистими інтересами;
досягнув високого рівня, проте деякі теми з минулого досі “переслідують” і не дають спокою.
Навички, що набуваються на рівні англійської Upper-Intermediate
По завершенню рівня Upper-Intermediate студенти набувають навичок, достатніх для самостійної участі у повсякденній бесіді на знайомі теми та обміну інформацією.
- Словниковий запас (vocabulary) сягає 4000 слів, завдяки чому студент чітко описувати ситуації та висловлює точку зору з більшості тем, без попереднього підбору слів.
- Граматика (grammar) оформлена в складні структури речень. Студент демонструє відносно високий рівень граматичного контролю, не допускаючи грубих помилок, що викликають нерозуміння. Також може виправити більшість помилок під час мовлення самостійно.
- Говоріння (speaking) характеризується навичками легко розпочати розмову, підключитися до діалогу, коли необхідно, і закінчити розмову за потребою. Спілкування відбувається з достатнім ступенем швидкості та спонтанності, для ведення діалогів з носіями мови. Студент здатний пояснювати та відстоювати власні погляди, а також висловити точку зору з нагальних питань, вказавши переваги та недоліки варіантів розвитку подій. Інакше кажучи: розмовні навички – на висоті, що і потрібно.
- Аудіювання (listening) на рівні B2 розвинене достатньо для перегляду фільмів, шоу та прослуховування лекцій або подкастів в оригіналі на стандартному діалекті.
- Навичка письма (writing) допомагає написати чіткий, докладний текст на широке коло тем, пов'язаних з інтересами людини і не тільки. Наприклад, студенту на рівні B2 не важко написати есе або звіт, передавши інформацію або навівши докази на користь або проти певної точки зору.
- Читання (reading) в оригіналі – те, що відкриває окремий новий світ: статті та звіти, присвячені актуальним проблемам, сучасна проза, поезія та багато іншого. При читанні в оригіналі людина ще ближче стикається з мовою і знайомиться з новими її гранями.
Програма рівня англійської Upper-Intermediate
Цей рівень вважається широко затребуваним у сфері освіти та бізнесу, тому й теми для вивчення тут відповідні: цілепокладання, робота з персоналом, презентація себе бізнес-партнерам, спілкування на гострі соціальні теми. Все це забезпечує рівень B2.
Лексика | |
Goals Solving problems and situations | Цілепокладання та ситуації, з якими стикається людина на шляху досягнення поставленої мети. |
Business Finances Getting a job Verbs used in the office | Сфера фінансів та бізнесу. Спілкування у рамках офісу. Розподіл доходів та облік витрат. Навички, необхідні отримання високооплачуваної посади. |
News Crime and jurisprudence Entertainment Cities Hotel | Міжнародні та місцеві новини: які культурні заходи пройдуть у місті у вихідні, куди сходити з дітьми, де відпочити з сім'єю, як відбувається судовий процес, які глобальні проблеми на порядку денному та багато іншого. |
Human nature Relations Description of objects, people and feelings | Тема вибудовування міжособистісних відносин з урахуванням природи людини. |
Phrasal Verbs Phrases used in spoken English | Дієслова та фрази, завдяки яким ви звучатимете як носій мови. |
Expressions with gerund | Фрази, які застосовуються в парі з герундіями. |
Adjectives and adverbs | Прикметники та прислівники в англійській мові, їх подібність та відмінність, правила застосування та виключення. |
Граматика | |
wanna, gonna, gotta | Граматичні звороти, завдяки яким ви звучатимете як носій мови. |
Perfect Tences Perfect Continuous Tences | Особливості роботи з Доконаними та Тривалими Доконаними часами, випадки, коли одна група часів замінює іншу. |
Conditionals 0, 1, 2, 3 Mixed Conditional I wish | Всі типи умовних пропозицій: розмови про нереальне сьогодення, нереальне минуле та їх похідні поєднання. |
Could, could have Must, must have Should, should have Had better | Застосування модальних дієслів опису умовних і нереальних подій у минулому чи теперішньому. |
General, specific preference | Особисті уподобання людей залежно від ситуації. |
Complex Object | Складна назва для опису простого явища, яке звучить у нашій мові як “що, щоб, як” |
Used to, be used to | Говоримо про звички з минулого, сьогодення та майбутнього. |
make, let | Особливості роботи з “дозволяючими” та “заставляючими” дієсловами. |
See sb do, doing sth | Описуємо дії, які зафіксували за допомогою зору, слуху тощо. |
So that | Освоюємо роботу із фразою "для того, щоб". |
Tag Questions | Правила формування питань із “хвостиками”, випадки їх застосування та граматичні відмінності від звичайних питань. |
Як удосконалюватимуться знання на курсі Upper-Intermediate
Переходячи на рівень B2, студенти комфортно спілкуються та розуміють англійську мову. Тому й стоїть завдання усунути всі неточності в мові, щоб на наступному рівні вони не призвели до регресу. Як результат, рівень Upper-Intermediate характеризується ще більшою кількістю годин практики розмовної англійської, а теоретичним заняттям тут приділяється відповідно менше часу.
Навчання англійській базується на 4 фундаментальних речах: навички говоріння та сприйняття мови на слух, а також навички письма та читання. Така комбінація дозволяє розвинути почуття мови, засвоїти логіку мислення англійською та подолати мовний бар'єр не лише під час письма, а й під час говоріння, якщо до цього моменту він ще зберігся.
По закінченню рівня студент збагатить свою мову новими корисними виразами, стане більш розгорнуто висловлювати власні думки, буде впевненіше та легше спілкуватися з носіями мови, оперуючи не лише загальноприйнятою лексикою, а також сленговою.
Термін навчання на рівні Upper-Intermediate
Підрахунки показали, що для засвоєння рівня Upper-Intermediate потрібно 160 годин. Як правило, школи розтягують цей час на півроку-рік, займаючись по 1 годині, 2-3 рази на тиждень. Якщо англійську потрібно знати в майбутньому і завдання це не має поспіху – формат допустимий. Однак якщо англійська потрібна в цьому житті, бажано на вчора, виділіть на вивчення мови хоча б по 3 години тричі на тиждень і ви засвоїте рівень B2 за 3-4 місяці! Однак головне – не гнатися за термінами, а боротися за якість засвоєння матеріалу, особливо якщо присутнє не повне розуміння граматики.
Оцініть статтю
0
Залишіть коментар